خداحافظـــــــــی تلــــــخ تــــــــــا 22 خرداد 89
نوشته شده توسط : مهران

سلام.امروز میخواهم برای شما بنویسم که من با عرض پوزش به دلیل آغاز امتحانات تا 22 خرداد نیستم.

بچه ها هتما درسهاتون رو بخونید.من 22 خرداد با کلی مطلب جدید بر میگردم.

اردتمند شما

           مهران





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
payam در تاریخ : 1390/2/28/3 - - گفته است :
سلام دوست عزيز وبلاگ زيبايي در صورت تمايل به تبادل لينک من را با عنوان رازهاي زيبايي و سلامت لينک کنيد تا من هم شما را با عنواني که مايليد لينک کنم.
وبلاگ من:http://razy.loxblog.com/


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: